Witam! mam problemy z wejściem na forum - nie wiem co się dzieje? ACTA już działają czy co ?! jakaś masakra koledzy. Jednak wracając do sprawy tak jak pisał Biszczu montowałem w sumie dwa razy końcówkę - raz mi za bardzo wystawała za co dostałem opiernicz, ale chciałem postąpić zgodnie z czeską instrukcją montażu, która faktycznie jest czeska w pełnym tego słowa znaczeniu. W moim wątku kolego komoornik jest krótka relacja z montażu. Na pewno z tego co pamiętam to trzeba obciąć całą oryginalną końcówkę do samej puszki i lekko rozchylić łomem lub jakimś innym młotem ta puszkę, podszlifować następnie to co ucięliśmy, włożyć końcówkę wydechu i migomatem zrobić spawy Troszkę jest roboty, ściągania, mierzenia i kombinowania, ale warto bo efekty są miłe dla oka
Hmm - problem w tym, że ta końcówka ma dziwny kształt - to znaczy sama rurka jest na skraju.
W autach do których jest przystosowana ta końcówka jest kawałek zaślepki - z zamienników to tylko jakieś zwykłe okrągłe i to bez ściągania tej zaślepki.
nie baw się w zamienniki - co ori to ori - nie jest na pierwszy rzut oka pięknie wykonana, ale to co brzydkie jest schowane pod spodem auta a to co ma wystawać pięknego to wystaje i raduje oko
170 zł + wysyłka + koszt montażu - do tego żeby to sensownie wyglądało trzeba ciąć tłumik, a jakoś szkoda mi to robić w aucie z przebiegiem mniejszym niż 1000 km
Osobiście to polecam kupić tą końcówkę i zrobić tak jak się należy, a nie zakładać czegoś co wg. oszpeci Twoje auto Naprawdę nie ma tak ciężko z tym montażem - dobry mechanik zawsze Ci pomoże
Tylko ciekawe co ASO na takie rzeźby (gwarancja...). Cały czas się zastanawiam przy tym co robię czy przypadkiem nie będą chcieli mi uprzykrzyć życia jakimiś ale..
mi montowal mechanik jakies 15 min roboty obcial kawałek ori końcówki wsadził skręcił i gra gitara. nie bylo żadnych problemow. mam już pare miesięcy i jest git malina.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Tylko ciekawe co ASO na takie rzeźby (gwarancja...). Cały czas się zastanawiam przy tym co robię czy przypadkiem nie będą chcieli mi uprzykrzyć życia jakimiś ale..
Nie robią żadnych problemów. Końcówka zamawiana w ASO, pierwszy gruby przegląd roczny lub jak kto woli piętnastotysięczny miałem 2 lutego i gitara profesjonalnie zrobione i nie ma tam żadnej ingerencji w mechanikę auta - oprócz zamiany końcówki jednego stopu na drugi
komoornik, z własnego doświadczenia napiszę, Ci żebyś nie bawił się w jakieś podróbki, które ładnie wyglądają ale na zdjęciach sprzedającego. W ramach jednej oryginalnej końcówki wydechu kupisz 3 nieoryginalne a wyjdzie Cię cenowo na to samo. Więc lepiej kup oryginalną i nawet się nie zastanawiaj. Nieoryginalna końcówka wydechu kojarzy mi się z czymś takim jak: nieoryginalny podłokietnik w O2, nieoryginalne radio w O2, kołpaki z Tesco. Niby spełniają swoje funkcje, ale jak wyglądają :shock:
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Biszczu, fakt, też jestem zdania, że nieoryginalne części jakoś wizualnie nie bardzo pasują do naszych autek. Nie ma co żałować czasem tych paru złotych i kupić sprawdzony - dopasowany oryginał.
Panowie są dwa rodzaje końcówek fabrycznych do 1,6 MPI. Jeden rodzaj to ta duża, którą trzeba przyspawać o której się rozpisujecie a druga również oryginalna jest mniejsza i przykręcana na śrubę. Czy ktoś może ją zakładał u siebie? Wydaje mnie się, że jest to lepsze rozwiązanie niż spawanie. Poglądowe zdjęcie: http://www.obautodily.cz/skoda_octav..._mpi-FDC609003
ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
Komentarz